HTML

Külföldi dalok magyarra fordítása...vagy ferdítése

A blogon külföldi dalok magyarra fordítását találod. Ha észrevételed van, vagy gondod, vagy fordítást kérnél ( ezt azért mértékkel :-) ) Akkor a magyardalszoveg@gmail.com címen érsz el bennünket. A fordítások főleg a mai slágerekre vannak kihegyezve, de szívesen nyúlunk vissza az időben, vagy fordítunk le egy-egy ismeretlenebb, de jó számot. Vagy rosszat, amit éppen kértek. Remélem tetszeni fog, és majd mi is belejövünk. Twitterünk

Youtube csatornánk

Címkék

2006 (1) 2007 (4) 2009 (21) a (1) akon (1) b (5) barenaked ladies (1) beyonce (1) black eyed peas (1) bon jovi (1) britney spears (1) c (1) classic (4) craig david (1) d (1) dub fx (1) e (1) enrique iglesias (1) g (2) green day (1) gwen stefani (1) info (1) j (1) jonas brothers (1) k (3) kansas (1) katy perry (1) kelly clarckson (1) korai 2000 es évek (2) l (1) lady gaga (1) m (2) miley cyrus (2) n (1) nelly furtado (1) o (2) oceania (1) one republic (1) p (1) paramore (1) q (1) queen (1) r (1) rihanna (1) s (6) selena gomez (1) shakira (1) sorozatzene (1) soshy (1) sting (1) sugababes (1) survivor (1) t (5) take that (1) taylor swift (1) timbaland (2) tokio hotel (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2009.11.21. 23:56 Translater

Paramore - Ignorance / Tudatlan

A Paramore rockbanda kellemes kis zenéje. Dan & Geg ugyancsak kellemes fordításában :-)

 

Paramore - Ignorance / Tudatlan

Ha én rossz ember vagyok, akkor nem kedvelsz
Nos, úgy hiszem a saját utamat fogom járni
Ez egy keringő, egy egyszerű körforgás
Nem hozol lázba többé

Hol van a kalapácsod? Az esküdtszéked?
Miért sértegetsz?
Te nem vagy bíró, de ha bíráskodni akarsz felettem
Akkor ítélj el egy másik életbe

Nem akarom a szomorú dalaid hallgatn
Nem akarom érezni a fájdalmad
Amikor káromkodsz az az én hibám
Mert tudod, hogy nem vagyunk ugyanolyanok
Nem, nem vagyunk ugyanolyanok, oh nem nem vagyunk ugyanolyanok

Nekem vannak barátaim, akik kitartanak egymás mellett
Vérbe írtuk a nevünket
Viszont szerintem nem tudod elfogadni, hogy a változás jó
A változás jó, a változás jó

Úgy kezelsz, mint egy idegent
Nos, örülök, hogy megismerhettem, uram
Azt hiszem távozom, a saját utamon lehetek a legjobb

Úgy kezelsz, mint egy idegent
Nos, örülök, hogy megismerhettem, uram
Azt hiszem távozom, a saját utamon lehetek a legjobb

A tudatlanság az új legjobb barátod
A tudatlanság az új legjobb barátod

Ennél jobban nem is alakulhatott volna
Tovább már nem bírtam volna
Ez nem háború, nem, ez nem is gyönyör
Csak egy ember vagyok, de te képtelen vagy ezt felfogni

Ugyanazok a trükkök, amik egyszer már megbolondítottak
Nem juttatnak téged sehova
Nem vagyok az a gyerek, akire emlékszel
Már tudok gondoskodni magamról

Nem akarom a szomorú dalaid hallgatn
Nem akarom érezni a fájdalmad
Amikor káromkodsz az az én hibám
Mert tudod, hogy nem vagyunk ugyanolyanok
Nem, nem vagyunk ugyanolyanok, oh nem nem vagyunk ugyanolyanok

Igen, mi korábban kitartottunk egymás mellett
Vérbe írtuk a nevünket
Viszont szerintem nem tudod elfogadni, hogy a változás jó
A változás jó, a változás jó

Úgy kezelsz, mint egy idegent
Nos, örülök, hogy megismerhettem, uram
Azt hiszem távozom, a saját utamon lehetek a legjobb

Úgy kezelsz, mint egy idegent
Nos, örülök, hogy megismerhettem, uram
Azt hiszem távozom, a saját utamon lehetek a legjobb

A tudatlanság az új legjobb barátod
A tudatlanság az új legjobb barátod
A tudatlanság az új legjobb barátod
A tudatlanság az új legjobb barátod

Úgy kezelsz, mint egy idegent
Nos, örülök, hogy megismerhettem, uram
Azt hiszem távozom, a saját utamon lehetek a legjobb

Úgy kezelsz, mint egy idegent
Nos, örülök, hogy megismerhettem, uram
Azt hiszem távozom, a saját utamon lehetek a legjobb

Szólj hozzá!

Címkék: p 2009 paramore


A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-szoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr81542852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása