HTML

Külföldi dalok magyarra fordítása...vagy ferdítése

A blogon külföldi dalok magyarra fordítását találod. Ha észrevételed van, vagy gondod, vagy fordítást kérnél ( ezt azért mértékkel :-) ) Akkor a magyardalszoveg@gmail.com címen érsz el bennünket. A fordítások főleg a mai slágerekre vannak kihegyezve, de szívesen nyúlunk vissza az időben, vagy fordítunk le egy-egy ismeretlenebb, de jó számot. Vagy rosszat, amit éppen kértek. Remélem tetszeni fog, és majd mi is belejövünk. Twitterünk

Youtube csatornánk

Címkék

2006 (1) 2007 (4) 2009 (21) a (1) akon (1) b (5) barenaked ladies (1) beyonce (1) black eyed peas (1) bon jovi (1) britney spears (1) c (1) classic (4) craig david (1) d (1) dub fx (1) e (1) enrique iglesias (1) g (2) green day (1) gwen stefani (1) info (1) j (1) jonas brothers (1) k (3) kansas (1) katy perry (1) kelly clarckson (1) korai 2000 es évek (2) l (1) lady gaga (1) m (2) miley cyrus (2) n (1) nelly furtado (1) o (2) oceania (1) one republic (1) p (1) paramore (1) q (1) queen (1) r (1) rihanna (1) s (6) selena gomez (1) shakira (1) sorozatzene (1) soshy (1) sting (1) sugababes (1) survivor (1) t (5) take that (1) taylor swift (1) timbaland (2) tokio hotel (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2009.11.21. 19:35 Translater

Sugababes - Get sexy / Légy szexi

A Cukorbabák szerény hangvételű száma. :-) Dan fordítása.

 

Sugababes - Get sexy / Légy szexi

Hé,
Ez az,
Hé,
Ez az

Mikor sétálok az utcán, odaszólnak "hé, csinibaba!"
Mikor a klubban táncolok, odaszólnak "hé, csinibaba!"
Mikor az autómban ülök, vagy állok a pultnál
Mindegy hogy hol vagyok, ők odaszólnak, hogy "hé, csinibaba!"

Buta fiúk, annyira imádnak engem
Buta fiúk, megnézhettek, de nem érhettek hozzám
Buta fiúk, nincs időm csevegni
Buta fiúk, csak pofa be, és nézd ahogy elsétálok!

Mert én túl szexy vagyok a klubban, túl szexi a klubban
Olyan szexi, hogy már fáj
Ha szexnyek érzed magad, menj oda hozzá, köszöntsd fel,
Majd rázd le azonnal.
Légy szexi most
Légy szexi most
Légy szexi most

Mikor vásárolok a barátnőimmel, odaszólnak "hé csinibaba!"
Ha bikiniben vagyok a strandon, odaszólnak "hé csinibaba!"
Amikor a karjaikba vesznek, szóval növelik a bájukat,
Mert ragyogok, mint egy csillag, igen, én olyan szexi vagyok.

Buta fiúk, annyira imádnak engem
Buta fiúk, megnézhettek, de nem érhettek hozzám
Buta fiúk, nincs időm csevegni
Buta fiúk, csak pofa be, és nézd ahogy elsétálok!


Mert én túl szexy vagyok a klubban, túl szexi a klubban
Olyan szexi, hogy már fáj
Ha szexnyek érzed magad, menj oda hozzá, köszöntsd fel,
Majd rázd le azonnal.
Légy szexi most
Légy szexi most
Légy szexi most

Ha kapnék egy tíz centest, minden egyes alkalommal
amikor a pasik megállnak, hogy megbámuljanak, már milliárdos lennék. (2x)

Mert én túl szexy vagyok a klubban, túl szexi a klubban
Olyan szexi, hogy már fáj
Ha szexnyek érzed magad, menj oda hozzá, köszöntsd fel,
Majd rázd le azonnal.
Légy szexi most
Légy szexi most
Légy szexi most

1 komment

Címkék: s 2009 sugababes


A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-szoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr481542370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása