HTML

Külföldi dalok magyarra fordítása...vagy ferdítése

A blogon külföldi dalok magyarra fordítását találod. Ha észrevételed van, vagy gondod, vagy fordítást kérnél ( ezt azért mértékkel :-) ) Akkor a magyardalszoveg@gmail.com címen érsz el bennünket. A fordítások főleg a mai slágerekre vannak kihegyezve, de szívesen nyúlunk vissza az időben, vagy fordítunk le egy-egy ismeretlenebb, de jó számot. Vagy rosszat, amit éppen kértek. Remélem tetszeni fog, és majd mi is belejövünk. Twitterünk

Youtube csatornánk

Címkék

2006 (1) 2007 (4) 2009 (21) a (1) akon (1) b (5) barenaked ladies (1) beyonce (1) black eyed peas (1) bon jovi (1) britney spears (1) c (1) classic (4) craig david (1) d (1) dub fx (1) e (1) enrique iglesias (1) g (2) green day (1) gwen stefani (1) info (1) j (1) jonas brothers (1) k (3) kansas (1) katy perry (1) kelly clarckson (1) korai 2000 es évek (2) l (1) lady gaga (1) m (2) miley cyrus (2) n (1) nelly furtado (1) o (2) oceania (1) one republic (1) p (1) paramore (1) q (1) queen (1) r (1) rihanna (1) s (6) selena gomez (1) shakira (1) sorozatzene (1) soshy (1) sting (1) sugababes (1) survivor (1) t (5) take that (1) taylor swift (1) timbaland (2) tokio hotel (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2009.11.19. 22:07 Translater

Selena Gomez - Naturally / Természetes

Az ifjú tinisztár dala... Fordította: Geg & Dan

 Fordítás a videó alatt.

Selena Gomez - Naturally / Természetes

Csak rajtad múlik
Hogyan fejezed ki magad, és én annyit mondok
Ez természetes, ez természetes

Mész a megérzésed után
Ez ösztönös, nem kell próbálkoznod
Ez természetes, mmm ez természetes

És visszafojtja a lélegzetem
A természetességed

Te vagy a mennydörgés én pedig a villámlás
Imádom, hogy tudod ki vagy
Nekem ez olyan izgalmas
Amikor tudod hogy így kell lennie
Minden olyan természetes, ez olyan természetes
Amikor velem vagy bébi


Minden olyan természetes, ez olyan természetes
Ba-Ba Baby

Megvannak a módszereid az irányításomra
A természet ereje, az energiád
Ez olyan természetes (tudod te azt)
Ez olyan természetes
Óóó igen

És visszafojtja a lélegzetem (Mindig)
A természetességed

Te vagy a mennydörgés én pedig a villámlás
Imádom, hogy tudod ki vagy
Nekem ez olyan izgalmas
Amikor tudod hogy így kell lennie
Minden olyan természetes, ez olyan természetes
Amikor velem vagy bébi

Minden természetessé válik, ez olyan természetes
Bé-bé-Bébi

Mikor összetalálkoztunk, szikrák szálltak szerteszét
Mikor a szemembe nézel, elállítod a lélegzetem

Te vagy a mennydörgés én pedig a villámlás
Imádom, hogy tudod ki vagy
Nekem ez olyan izgalmas
Amikor tudod hogy így kell lennie
Minden olyan természetes, ez olyan természetes
Amikor velem vagy bébi

Minden természetessé válik, ez olyan természetes
Bé-bé-Bébi

(Természetes)
Természetes(5x)
Bé Bé Bébi

(Természetes)
Természetes(5x)
Bébi, minden olyan természetes

3 komment

Címkék: s 2009 selena gomez


A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-szoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr701538166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nándori Kitty 2011.08.01. 12:30:28

Tök jó
nem gondoltam volna,
hogy ezt jelenti.
süti beállítások módosítása