HTML

Külföldi dalok magyarra fordítása...vagy ferdítése

A blogon külföldi dalok magyarra fordítását találod. Ha észrevételed van, vagy gondod, vagy fordítást kérnél ( ezt azért mértékkel :-) ) Akkor a magyardalszoveg@gmail.com címen érsz el bennünket. A fordítások főleg a mai slágerekre vannak kihegyezve, de szívesen nyúlunk vissza az időben, vagy fordítunk le egy-egy ismeretlenebb, de jó számot. Vagy rosszat, amit éppen kértek. Remélem tetszeni fog, és majd mi is belejövünk. Twitterünk

Youtube csatornánk

Címkék

2006 (1) 2007 (4) 2009 (21) a (1) akon (1) b (5) barenaked ladies (1) beyonce (1) black eyed peas (1) bon jovi (1) britney spears (1) c (1) classic (4) craig david (1) d (1) dub fx (1) e (1) enrique iglesias (1) g (2) green day (1) gwen stefani (1) info (1) j (1) jonas brothers (1) k (3) kansas (1) katy perry (1) kelly clarckson (1) korai 2000 es évek (2) l (1) lady gaga (1) m (2) miley cyrus (2) n (1) nelly furtado (1) o (2) oceania (1) one republic (1) p (1) paramore (1) q (1) queen (1) r (1) rihanna (1) s (6) selena gomez (1) shakira (1) sorozatzene (1) soshy (1) sting (1) sugababes (1) survivor (1) t (5) take that (1) taylor swift (1) timbaland (2) tokio hotel (1) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

2009.11.18. 23:11 Translater

Akon - Sorry, Blame it on me / Sajnálom, én vagyok a hibás

Kezdésként Akon, Sorry címet viselő gyónását tesszük ki az oldalra. Ezúttal szeretnék mi is elnézést kérni a felmerülő hibákért, melyeket tessék jelezni az oldalt megadott e-mail címen.

F(o)erdítás: Geg & Dan

 

AKON - Sorry, Blame it on me

Ahogy múlik az idő, kezdek egyre többet megtanulni a felelősségekről
Észrevettem, hogy minden cselekedetem hatással van a környezetemre
Szóval most szeretném kihasználni az alkalmat, hogy bocsánatot kérjek a dolgokért, amiket tettem
A dolgokért, amik még nem történtek meg.
És amiért mások nem vállalják a felelősséget


Bocsásd meg, hogy egyedül hagytalak
Utazgattam, míg te magányos voltál
Sajnálom az órákat, amikor el kellett mennem
És a dolgokat, amiket nem tudtam...

Hogy otthon ültél egyedül, kívánva,
Hogy ismét csak kettesben legyünk
Sajnálom, hogy elhanyagoltalak
Sajnálom, hogy nem tiszteltelek

Sajnálom a hibákat, amiket elkövettem
Sajnálom, hogy nem vagyok ott mindig a fiaimnak
Sajnálom, hogy nem tudtam
Hogy nem tudsz aludni, amikor nem vagyok veled

Mivel az utcán lógtam mindennap
Bocsásd meg az elhallgatott dolgaimat
Hogy te vagy a legszebb dolog az életemben
És büszke vagyok rá, hogy az én barátnőm vagy

Ref:
Értem én, hogy vannak problémák
És nem vagyok vak, látom
A magadba fojtott szenvedéseket
Bár talán nem mutatod ki

Ha nem kérek bocsánatot, amiért rossz voltam
Akkor az az én szégyenem
Én leszek az oka a fájdalmadnak
És hibáztass csak engem

Hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem

Mondom hibáztathatsz engem
Mondom hibáztathatsz engem
Mondom hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem

Sajnálom a dolgokat, amiken keresztül vitt
És az időket, amikor nem tudtad, hogy mit csinálj
Sajnálom, hogy táskákat kellet árulnod
Hogy elfoglald magad, míg nem hallottál apa felől

Inkább lettél volna otthon a gyerekekkel
Egy nagy, boldog családként
És bár a fater úgy kezelt minket mint a királyokat
Mégis újraházasodott és ez neked nem tetszett

Elment és egyedül hagyott téged
Sajnálom, hogy egyedül kellett lenned
Sajnálom, hogy  elmentem, és növeltem a fájdalmadat
Sajnálom, hogy a fiad tolvaj lett
             
Sajnálom, hogy túl gyorsan felnőttem
Bárcsak hallgattam volna rád, a rossz helyett
Sajnálom, hogy az életed így alakult
Sajnálom, hogy börtönbe kerültem

Ref:
Értem én, hogy vannak problémák
És nem vagyok vak, látom
A magadba fojtott szenvedéseket
Bár talán nem mutatod ki

Ha nem kérek bocsánatot, amiért rossz voltam
Akkor az az én szégyenem
Én leszek az oka a fájdalmadnak
És hibáztass csak engem

Hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem

Mondom hibáztathatsz engem
Mondom hibáztathatsz engem
Mondom hibáztathatsz engem
Hibáztathatsz engem

Sajnálom, hogy ilyen sokáig tartott észrevenni
Nagyot hibáztak és rámakarták kenni
Sajnálom, hogy ilyen sokáig nem tudtunk beszélni
Mivel Gwen Stefanival turnéztam

Bocsáss meg a kártyákért, amiket osztott
A kínos pillanatokért, amiket okoztam neki
Ő csak egy kalandvágyó kis csaj
De az apjának nem kellett volna elengednie ilyen fiatalon

Sajnálom, hogy a Club Zen-t bezárták
Remélem következőre elővigyázatosabbak lesznek
Honnan tudtam volna, hogy fiatalkorú?
Belépés 21 felett, azt mondják...

Mért nem vállalja senki a felelősséget
A Verizon* meghátrálása sárba tiporta a nevemet
Én csak egy énekes vagyok, aki szórakoztatni próbál
Vállalom a felelősséget, mert imádom a rajongóimat

Bár a felelősség a tiétek
Bár a felelősség a tiétek
Bár a felelősség a tiétek
Én átveszem tőletek

És hibáztathattok engem
És hibáztathattok engem
Hibáztathattok engem
És hibáztathattok engem

 * Verizon: Akon-t támogató cég volt, mely egy durva incidenst után lemondott az énekesről.

Szólj hozzá!

Címkék: a 2007 akon


A bejegyzés trackback címe:

https://magyar-szoveg.blog.hu/api/trackback/id/tr261535524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása